Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за бензинова Алфа 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Собственика имаше две други коли и алфата си стоеше и не я караше, щото газаджиите я бяха "развалили".
    Е така си взех 20 годишна кола на 138 000км с почти нова газова и благодарение на форумните специалисти (ecotronic и don_pepone) си я настроих и сега я скъсвам от каране без проблеми. И върви, и пали, и малко гори...
    А това стори колко пъти го четохме, направо не мисля, че някой може да преброи.

    Помните ли?
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #32
      А ти колко пъти опита да се заядеш с безсмислени постове, помниш ли?
      156 2.0TS

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
        Аз не съм му най-големият фен на колегата, но в случая е редно да се аргументираш,като правиш подобни категорични заключения . Иначе ставаш като него. Аз имам JTS и живо ме интересува откъде да ги чакам тези приключения и проблеми за които говориш. Мисля и на колегата, пуснал темата ще бъде интересно.
        Това, което имах предвид е комбинацията от селеспийд с газова на жтс, за която колегата ни спами във всяка тема в раздела.
        Впредит, че е с директно впръскване и 4 ламбда сонди, не знам кой газаджия ще направи тази кола да работи без проблеми.
        Имал съм бензинова алфа с доста по-прост двигател на газ и винаги е имало някакви драми с газовата, колкото и добре да е направена.
        В комбинация с това ако се добави и роботизираната кутия, която не се слави с особено надеждност, шансът да намразиш марката се увеличава.
        Карал съм 1.9 ЖТС. Колата беше много плавна и тиха и ми хареса как работи, но нямаше характерния звук за бензинова Алфа и скоростната кутия не ми хареса как влизат предавките.
        Всеки има различен вкус и право на мнение, но за мен тези мотори ги добавиха във времена на криза и липса на пари за разботване на нови бензинови мотори, и са един вид компромис.
        ЖТД-то също е компромис, поради липсата на читави бензинови Алфи от тези години.
        Най-вероятно следващата ми Алфа ще е турбо бензин без газови изпълнения.
        Поздрави и наздраве!
        Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
        ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
        ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

        Comment


        • #34
          Не съм съгласен относно газовите.Повечето от 6-цилиндровите мотори след 2000год са с по 4 ламбди и нямат драми с газта,аз съм имал 3 такива коли,всичките на газ и не съм имал проблеми с настройките.
          alfa 159 1,8 mpi/lpg

          Comment


          • #35
            Очевидно е, че човека от газови не разбира, нека си фантазира.

            Първо - Ламбда емулатори има поне от 15 години.

            Второ - Модерните газове вече са с ОБД и докарват почти перфектни смеси, така че ламбдите не се "оплакват".

            Трето - ако е чак такъв проблем, излишните ламбди могат да се спрат софтуерно (както ви премахват дпф-ите на тракторите) при ремап, заедно с премахването и на катализаторите. И без това като се кара на газ е достатъчно екологично и няма нужда от тях.
            156 2.0TS

            Comment


            • #36
              За газови уредби с динамична промяна на инжекторните времена, каквито са газовите инжекциони, емулатор за ламбда сонда не трябва. Дори и да няма OBD връзка с бензиновия компютър.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Ламбда емулаторите вършат работа когато "излишните" сонди или катализаторите сдадат багажа и не искаш да ти излизат грешки. По-евтино излиза от смяна на сондите, както и от софтуерното ровене.
                156 2.0TS

                Comment


                • #38
                  Не ме разбирайте погрешно, всичко има ама няма майстори дето да го направят както трябва, особенно в малките градове. Повечето са леле мале и като видят Алфа и директно казват "не става", а по-лошия вариант е да се хванат без да знаят какво се пипа, пускат му една авто адаптация и дотам.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Не ме разбирайте погрешно, всичко има ама няма майстори дето да го направят както трябва, особенно в малките градове. Повечето са леле мале и като видят Алфа и директно казват "не става", а по-лошия вариант е да се хванат без да знаят какво се пипа, пускат му една авто адаптация и дотам.
                    Е, прав си със сигурност.
                    Достатъчно е, че има кадърни в София, Варна и Пловдив.
                    Макс 200км са от всяка точка на България до един от тея градове.

                    Софтуерното изключване на дпфа пак няма кой да ти го направи в малките градове.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #40
                      Е що да няма, да не мислиш че е някаква космическа манипулация. Теглиш си файла за 50мин, пращаш го на имейла на някой колега, после се връща готов, наливаш го за 5мин и си готов. Общо взето ти трябва кабел струващ 40лв, някой колега на който да го пратиш да му бае, след това да му платиш естествено и да си качиш файла на колата. Специално за това дори не ти трябва сервиз, а малко свободно време и малко познания.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #41
                        Е и аз така си настроих газовата. Малко акъл от форума, малко през вайбъра, кабел, лаптоп и учене на място.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          Ламбда емулаторите вършат работа когато "излишните" сонди или катализаторите сдадат багажа и не искаш да ти излизат грешки. По-евтино излиза от смяна на сондите, както и от софтуерното ровене.
                          Това няма общо с газовата. Ако сондите фирясат и бензиновият компютър ще реве. Не знам за някой разумен човек, който да слага емулатори вместо да си оправи сондите. Или поне тези, които участват в смесообразуването.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Е точно за това говоря.
                            Емулатор вместо "излишните" сонди (които следят за състоянието на катализаторите).
                            Тези за смесообразуването са си важни, там не трябва да се правят магарии.

                            Един приятел така си оправи тойотата, че му светеше чека - 20 лева за емулатор, вмсто 100+ за сонда.
                            Вярно, няма общо с газовата.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Е точно за това говоря.
                              Емулатор вместо "излишните" сонди (които следят за състоянието на катализаторите).
                              Тези за смесообразуването са си важни, там не трябва да се правят магарии.

                              Един приятел така си оправи тойотата, че му светеше чека - 20 лева за емулатор, вмсто 100+ за сонда.
                              Вярно, няма общо с газовата.
                              Аз не бих слагал емулатор вместо да си сменя контролната сонда. Виж, ако съм изтърбушил катализатора, това е друг въпрос, защото там вече не става въпрос за 100+ лв.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                На моята и на "Екотроник" коли,чека светва и от липса на катализатор и неработеща/неработеща коректно задна ламбда.Моя катализатор е избягал през гърнетата и през 300км горе долу ми светва чека за катализатора,лятото ми се прецака и задната ламбда,но я смених с нова за 60лв и тая грешка изчезна.
                                alfa 159 1,8 mpi/lpg

                                Comment

                                Working...
                                X